In più di manghjà cibu per cani, i cani ponu ancu esse alimentati cù qualchì alimentu.Spuntini per caniDi tantu in tantu, ciò chì pò micca solu migliurà a relazione trà e persone è l'animali domestici, ma ancu aiutà à furmà i cani. Ma i spuntini dati à i cani devenu esse nutritivi è sani.
Prima, guardemu i tipi diSpuntini per cani:
1. Amidu: In generaleBiscotti per caniÈ simili, cù una durezza relativamente alta. In più di l'amidu, saranu ancu aghjunti qualchì ingrediente di latte in polvere, calciu è zuccheru. Hè abbastanza soddisfacente è furnisce principalmente calorie. Se u cane hè grassu, hè megliu ùn dà li da manghjà.
2. Masticazione: Fatta di pelle d'animale, hè resistente à i morsi è à a macinazione, è pò ancu esse supplementata currettamente cù proteine.
3. Ossa è corne d'animali: a funzione principale hè di macinà i denti, è a durezza hè relativamente alta, dunque ùn hè micca particularmente cunsigliata.
4. Jerky: Jerky disidratatu, cù una durezza moderata, pò stringhje i denti, è pò ancu supplementà proteine, è ancu i cani amanu manghjallu.
5. Cibu in scatula: Generalmente carne macinata + una piccula quantità di frattaglie animali, cù una bona palatabilità, una ricca nutrizione, è pò ancu rifornisce l'acqua.
6. Prodotti lattieri: In generale furmagliu, fette di latte è barrette di latte, chì sò nutritivi è faciuli da digerisce.
7. Liofilizazione: Aduprate a tecnulugia di liofilizazione per rimuovere l'umidità originale di l'ingredienti, mantene a nutrizione è u gustu di l'alimentu, avè una forte reidratazione, senza additivi è sò assai sani.
Dunque, cumu sceglie i snacks per cani per i cani?
1. Fighjate a marca
Ci sò parechje marche diSpuntini per caniNantu à u mercatu, è a qualità hè ancu irregulare, dunque sè sceglite snacks per cani per u vostru cane, duvete sceglie una marca relativamente cunnisciuta, in modu da pudè evità snacks per cani senza qualificazione prudutti da alcuni picculi laboratori à core neru, è evità i cani chì manghjanu snacks cù igiene substandard è ingredienti di bassa qualità.
I snacks per cani di marche cunnisciute averanu certe garanzie, affinchì i cani possinu esse sicuri di manghjà li.
2. Fighjate a Formula
Quandu sceglieSpuntini per caniIn più di fighjà a marca, benintesa avete bisognu di fighjà ancu a formula di u snack. A formula di l'ingredienti di i snacks, più naturali è simplici sò l'ingredienti, megliu hè.
Fate attenzione à se a formula hè trasparente, a fonte di a carne deve esse chjara, è ci sò additivi. Ancu s'è l'additivi sò sicuri finu à ch'elli rispettanu i standard naziunali. Ma s'è vo pudete dà menu additivi à u vostru cane, allora hè megliu manghjà menu. Dopu tuttu, l'additivi ùn sò micca una bona cosa. Hè megliu ùn sceglie micca spuntini chì sò casualmente pieni di più di una decina di additivi.
3. Fighjate e materie prime
I cani sò animali carnivori, è a scelta di spuntini hè ancu una preferenza per a carne rispetto à i cereali amidacei. A carne hè più nutritiva, pò furnisce à i cani proteine facilmente assorbibili è pò rinfurzà l'immunità di u cane.
4. Fighjate u rapportu d'ispezione di qualità
Infine, pudete ancu verificà se u snack hà un rapportu d'ispezione di qualità publica. S'ellu hè mandatu à una urganizazione di terze parti per esse testatu, se i dati attuali di u snack anu additivi, se i standard d'igiene è di batteri sò à l'altezza, ecc., in modu chì u pruprietariu di l'animali sia suddisfattu di a nutrizione, a salute, ecc. di questu snack. So ancu ciò chì so. I snack per cani cù rapporti d'ispezione di qualità sò più credibili, più sicuri è più assicurati.
Data di publicazione: 31 di marzu di u 2023