Cumu fà spuntini fatti in casa per i gatti?

I misgi ùn solu portanu gioia à a vita di e persone, ma diventanu ancu un cumpagnu impurtante per u sustegnu emotivu di parechje persone. Cum'è pruprietarii di misgi, in più di preparà ogni ghjornu un alimentu per misgi nutrizionalmente equilibratu, parechji pruprietarii arricchiranu ancu a so sperienza alimentaria è migliureranu a so cunnessione emotiva trà di elli dendu spuntini à i misgi in u so tempu liberu.

imagine (1)

In u mercatu, ci hè una varietà di spuntini per gatti per chì i pruprietarii possinu sceglie. Quessi spuntini sò generalmente ricchi di sapori è di forma diversa, ciò chì pò attirà l'attenzione di i gatti. Tuttavia, i spuntini per gatti dispunibili in cummerciu ponu cuntene certi additivi, conservanti, o mancà l'equilibriu di nutrienti. Dunque, sempre più pruprietarii di gatti tendenu à fà spuntini per gatti fatti in casa. I spuntini per gatti fatti in casa ùn ponu micca solu assicurà a freschezza è a salute di l'ingredienti, ma ponu ancu esse persunalizati secondu u gustu è i bisogni nutrizionali di i gatti.

1. Spuntini per gatti cù tuorlu d'ovu

I tuorli d'ova sò ricchi di nutrienti, in particulare di lecitina, chì hà un grande effettu nant'à a salute di u pelu di i gatti. À u listessu tempu, a lecitina hè un idratante naturale chì pò aiutà à mantene l'equilibriu d'idratazione di a pelle di u gattu, riduce a forfora è i capelli secchi. Stu tipu di spuntinu hè ancu assai simplice da fà. Quandu si bollenu l'ova, basta à bollirle, poi caccià i tuorli d'ova separatamente è rinfriscà li. Hè cunsigliatu di dà à i gatti mezu tuorlu d'ova à un tuorlu d'ova à settimana per evità un'assunzione eccessiva di colesterolu.

imagine (2)

2. Spuntini per gatti cù filu di carne

A carne hè una parte indispensabile di a dieta quotidiana di i misgi. U filu dentale fattu in casa ùn pò micca solu furnisce proteine ​​animali di alta qualità, ma ancu suddisfà u desideriu naturale di i misgi per a carne. Hè più sanu di u filu dentale vendutu in u mercatu, ùn cuntene micca sale è additivi, è hà un sapore di carne più forte.

I passi per fà u floss di carne senza sale sò relativamente simplici. Prima, avete bisognu di preparà qualchi pettu di pollu di alta qualità. Tagliate i petti di pollu in pezzi è cucinateli in acqua pulita. Dopu a cottura, strappate u pollu in piccule strisce, è poi asciugate queste strisce finu à ch'elli sianu cumpletamente disidratati. Pudete ancu aduprà un fornu per asciugà li. Sè avete un robot da cucina in casa, mette queste strisce di pollu secche in u robot da cucina è schiacciatele per fà un floss di carne soffice.

Stu filu di carne fattu in casa ùn pò micca solu esse datu direttamente à i misgi cum'è spuntinu per i misgi, ma pò ancu esse spruzzatu nantu à l'alimentu per i misgi per aumentà l'appetitu di i misgi. Siccomu u pollu hà un bassu cuntenutu di grassu è hè riccu di proteine ​​è aminoacidi di alta qualità, pò furnisce à i misgi energia sufficiente è ancu aiutà à mantene i musculi di i misgi sani.

imagine (3)

3. Spuntini di pesce seccu per gatti

U pesciu seccu hè una merenda chì i gatti amanu perchè ùn hè micca solu deliziosa, ma ancu ricca di calciu è acidi grassi omega-3, chì sò benefichi per l'osse, u core è i capelli di i gatti. E merende di pesciu seccu in vendita in u mercatu sò generalmente trasfurmate è ponu aghjunghje troppu sale o conservanti, mentre chì u pesciu seccu fattu in casa pò evità questi prublemi.

U metudu di fà u pesciu seccu fattu in casa hè ancu assai simplice. Prima, cumprate u picculu pesciu frescu in u mercatu, pulite u picculu pesciu è cacciate l'organi interni. Dopu, mette u picculu pesciu in una pignatta è scottatelu cù acqua bollente duie o trè volte, cambiendu l'acqua ogni volta per assicurà chì l'odore di pesce è l'impurità sianu eliminati. Dopu chì u picculu pesciu cottu si hè raffreddatu, mettelu in un'asciugatrice per asciugà finu à chì u pesciu seccu sia cumpletamente asciuttu. U pesciu seccu fattu in questu modu ùn hà micca solu una longa durata di conservazione, ma permette ancu à i gatti di gode di u gustu puru naturale.


Data di publicazione: 30 d'aostu 2024